Sunday, November 15, 2009

teal + white "slutty" NOTD XD

I was bored this weekend, painted my nails, and wanted to put a spin on the classic french tip. Teal/turquoise used to be my favorite color!
























But I was still bored! I had been looking at (more like lemming) me some kawaii/hime gyaru fake nails.. I love the garishness :3 But of course they are hecka expensive! So that inspired me to doll up my nails a little bit more. At first I just started with the fatty pearls and rhinestones. Then I added some white "paint drips." Then I added some hearts. I tried adding pink bows but that didn't work out XP so I painted over them. Then I added more white drips. And the more I looked at it, the more it made me wanna laugh since it starting to look like my nails got jizzed on. HAR HAR. Hence the "slutty." Blame my perpetually dirty mind, folks :P Well.. I guess it could look like ice cream... or snow... paint, Idk LOL





























Looks like ass close up (blogger effed the quality even more, I swear!), you can see where I painted over... so I had to pick those spots off and do it again *UGHH* this pic was before that . . . but overall I think they turned out pretty good :3 Next time I think I'll try buying plain fake nails and decking them out myself (:


























12 comments :

  1. lol slutty? hahahaha
    cute nails!!

    ReplyDelete
  2. I think it came out pretty good! :) LOL Jizzed nails! Ha!! I like the paint drip effect though!

    ReplyDelete
  3. LOL How dare you taint my pure and innocent mind with such a vivid description of what the nails resemble! i love the colors and concept, though.

    ReplyDelete
  4. "looks like my nails got jizzed on" hahahhaha! you naughty naughty!!! ;P i love the pearls on the nails, you did a good job.... 100x better than what i would've done, trust me. haha! ;P

    ReplyDelete
  5. the white and the turquoise together is nice. it's got that "christmas holiday" feel to it :D I tried on fake nails for the first time a while back and mann they're hard to take off after! but that's a good idea to buy them and buy dollar store gems and decorate yourself = save $!

    and LOL i like looking at celebrity lingrie pics too!

    ReplyDelete
  6. cute! it reminds me of jeans for some reason hehehe...

    ReplyDelete
  7. I think it's adorable and you did a good job. To me it looks like paint splatter and gives off this urban look. I dunno - maybe it's just me. Hahaha!

    ReplyDelete
  8. Hahaha...I would've never thought of jizz until you mentioned it. :P I do like the color combo tho!

    ReplyDelete
  9. very pretty! :) I love this shade!!! :) your art is gorgeous :)

    ReplyDelete
  10. Hi!
    Lovely blog!
    So cute nails =)

    *** Prisse.blog.onet.pl ***

    ReplyDelete

If you have any questions, comments, or feedback, feel free to drop me a line and I'll get back to you asap :)